maandag 9 juli 2007

Meeting

Afgelopen zaterdag naar een meeting geweest van een borduur-forum. Het was erg leuk om eens gezichten bij de namen te zien! We zouden allemaal een klein cadeautje maken en dat bij elkaar in een tasje doen. Daarna mocht iedereen er weer wat uit halen. Het volgende had ik gemaakt:



En het volgende koos ik uit het tasje, gemaakt door Susan:



Verder ben ik erg verwend! van Karen kreeg ik stof om een dekentje van te maken, ben nu op zoek naar een mooi patchwork-patroon:



En dat was nog niet alles. Karen had voor iedereen een wallhanger gemaakt, de 'coffee break'. De badkamerspulletjes zaten bij de handdoek van de exchange:



Al met al een erg leuke en gezellige dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar! Ook een lesje hardanger gehad van Annie. Resultaat volgt, hij is nog niet af.

1 opmerking:

Anoniem zei

hihi grappig nu weet ik ook waar mijn kadootje is gebleven.
ik vond het erg jammer dat ik er niet persoonlijk bij was maar dat halen we hopelijk in oktober wel weer in.

groetjes Susan