woensdag 14 maart 2007

Regenboogkussens

Gisteren kwam ik de site van regenboogkussens tegen, iets wat ik een heel mooi initiatief vind! Ze maken geheel vrijwillig kussens voor mensen die een moeilijke periode in hun leven hebben. Ikzelf had al een poos 2 kleine werkjes liggen die ik ooit gemaakt had, maar verder nooit wat mee gedaan heb. Deze schenk ik dus aan dit project. Ik heb me ook opgegeven om in de toekomst af en toe een lapje te maken voor het goede doel. Mocht je nieuwsgierig zijn naar de regenboogkussens, de link staat hiernaast.

Dit zijn de lapjes die ik op ga sturen:

3 opmerkingen:

Karen en Marc zei

Wat leuke lapjes zeg, daar gaan ze zeker iets mee kunnen doen. En welkom bij die bende.

Anoniem zei

yo suus ee dan moet je ook nog een boduur werkje maken van de hond die je nog krijgt ps je weet wel wie

kruisjesprikken zei

dag lief zusje van me! wat laat jij fijne vage berichten achter :-)